Pouze

Extra -11 % od 2890 CZK | -14 % od 4390 CZK téměr na vše

Až -65 % na stropní a závěsná svítidla

Váš dodavatel a smluvní partner

Stáhnout v PDF

Lampenwelt GmbH
Seelbüde 13
36110 Schlitz
Německo 

Registrace v obchodním rejstříku: AG Gießen, HRB 8407

Společnost s ručením omezeným se sídlem ve Schlitzu, Německo


Jednatelé: Vanessa Stützle, Aleš Drábek, Ansgar Weber

DIČ.: DE 815 559 897

WEEE-Reg.-č..: 09281/20-ECZ

Můžete se obrátit na náš zákaznický servis pro dotazy, stížnosti:
Po - Pá: 8:00 - 18:00

Telefon: 228 888 280
E-mail: info@svetla24.cz

Světla24.cz


Přehled o Všeobecných obchodních podmínkách (VOP)

Zákonem předepsané poučení o právu na odstoupení v případě prodeje na dálku pro spotřebitele najdete pod bodem 6 VOP.

Pro uložení těchto dokumentů a k nahlédnutí do textu smlouvy (text nabídky) porovnejte prosím bod 2 VOB.

  1. Platnost
  2. Možnost uložení a nahlížení do smluvního textu
  3. Smluvní partneři, jazyk a uzavření smlouvy
  4. Ceny, náklady na dopravu, přirážka za podlimitní množství, objednávkové slevy
  5. Platba, doručení
  6. Právo na zrušení
  7. 50 denní záruka vrácení peněz (dobrovolně poskytnuté právo na odstoupení)
  8. Výhrada vlastnictví
  9. Záruka za vady a řízení stížností
  10. Upozornění na ochranu osobních údajů
  11. Urovnání sporů pro spotřebitele
  12. Rozhodné právo, příslušnost k řešení sporů
  13. Salvátorská doložka

1. Platnost

1.1.

Dodávky zboží provádíme výhradně v souladu s následujícími Všeobecnými obchodními podmínkami, které se uplatní na všechny smlouvy uzavřené s námi na základě nabídek na našich webových stránkách internetového obchodu. Všeobecné obchodní podmínky kupujícího, které jsou v rozporu s následujícími ustanoveními nebo se od nich odchylují, se neuplatní. Naše obchodní podmínky platí výlučně i v případě, pokud dodávku a službu provedeme bez výhrad s vědomím podmínek objednatele, které jsou v rozporu nebo se liší od těchto obchodních podmínek.

1.2.

Pokud tyto smluvní podmínky používají termín spotřebitel, rozumí se tím fyzické osoby, u nichž nelze účel objednávky přičíst primárně obchodní, samostatně výdělečné nebo nezávislé výdělečné činnosti. Podnikatelé jsou pak fyzické nebo právnické osoby, které objednávají pro účely průmyslové, samostatně výdělečné nebo nezávislé výdělečné činnosti. Zákazníci ve smyslu těchto obchodních podmínek jsou spotřebitelé i podnikatelé.

1.3.

Jsou-li jako lhůty uvedeny pracovní dny, zahrnuje to všechny dny v týdnu s výjimkou sobot, nedělí a zákonných státních svátků v našem sídle ve Schlitzu, Hesensko, Spolková republika Německo.

2. Možnost uložení a nahlížení do smluvního textu

2.1

Na naší webové stránce máme pro Vás vždy připravené Všeobecné obchodní podmínky. Najdete je také v objednávkovém procesu a jako přílohu k potvrzení objednávky, které vám bude automaticky zasláno. Tento e-mail s potvrzením objednávky nepředstavuje prohlášení o přijetí smlouvy. Podmínky vzniku kupní smlouvy jsou uvedeny v bodech 3.3 a 3.4 těchto obchodních podmínek.

2.2.

Pro každého zákazníka nabízíme přímý přístup chráněný heslem („Můj účet“). Zde si při odpovídající registraci můžete spravovat svá data a prohlížet údaje o objednávkách. Zákazník se zavazuje, že bude s osobními přístupovými údaji nakládat důvěrně a nezpřístupní je neoprávněným třetím osobám.

3. Smluvní partneři, jazyk a uzavření smlouvy

3.1

Váš smluvní partner je Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Německo. Smlouvy v našem internetovém obchodě jsou uzavírány v českém jazyce. Naše reklamní nabídky jsou nezávazné, pokud se nestanou předmětem smluvní dohody.

3.2

Před odesláním vaší objednávky je možné provést kontrolu a opravu vámi zadaných údajů. Odesláním vaší objednávky vyjadřujete závazný projev vůle. Potvrzení o přijetí objednávky následuje ihned po doručení vaší objednávky. Toto potvrzení o přijetí je generováno automaticky a nepředstavuje prohlášení o přijetí.

3.3

Závazná smlouva je uzavřena ihned po vaší objednávce, pokud přijmete příslušnou výzvu a dokončíte objednávku platbou prostřednictvím některé z online platebních služeb, které vám nabízíme, potvrzením platebního pokynu. Naše online platební služby jsou PayPal, Apple Pay, platba kreditní kartou u společnosti Adyen N.V. a Apple Pay..

3.4

Pokud jste si pro svou objednávku zvolili možnosti placení fakturou nebo na dobírku, kupní smlouva je uzavřena až po vašem obdržení námi učiněného oznámení prostřednictvím e-mailu, že zboží bude odesláno, nebo jakéhokoli jiného výslovného prohlášení o přijetí.

3.5

Objednávku můžete zrušit zcela nebo zčásti před tím, než potvrdíme přijetí. Přitom nevznikají žádné jiné náklady než náklady na elektronickou komunikaci podle základních tarifů..

3.6

Pokud si u nás chcete objednat telefonicky, nabízíme platbu předem a platbu na dobírku. Okamžik uzavření smlouvy vychází z pravidel uvedených v bodech 3.3 a 3.4 těchto VOP. Informace o uzavření smlouvy a tyto VOP obdržíte v návaznosti na objednávku e-mailem.

4. Ceny, náklady na dopravu, objednávkové slevy

4.1.

Pro objednávky v našem internetovém obchodě platí ceny v českých korunách uvedené v nabídce v době objednávky . Uvedené ceny jsou konečné ceny, tj. zahrnují právě platnou českou zákonnou daň z přidané hodnoty a ostatní složky ceny.

Naše ceny zahrnují příslušnou zákonnou daň z přidané hodnoty. Pokud objednáváte z jiné země, sazba DPH, která se má účtovat, se může lišit. Příslušná sazba DPH se zobrazí při dokončení objednávky a je uvedena na faktuře. Pro zákazníky ze států, které nejsou v EU (např. Švýcarsko) se ceny účtují při procesu Check-Out bez daně z přidané hodnoty. Kromě uvedených cen účtujeme za dodávku v rámci České republiky při hodnotě objednávky do 350 Kč přepravní náklady ve výši 180 Kč na objednávku; při hodnotě objednávky od 350 Kč do 499 Kč přepravní náklady ve výši 100 Kč na objednávku. Od hodnoty objednávky od 500 Kč neúčtujeme v rámci České republiky žádné poplatky. Další podrobnosti ohledně našich přepravních nákladů vyhledejte v údajích v e-shopu. Seznam najdete zde.

V případě balíku nadměrné velikosti se účtuje poplatek 658 Kč. Tento poplatek bude zobrazen po přidání produktu do košíku. Za nadměrný balík se počítají například objemné lustry, velké kancelářské lampy apod.

Zasílání na dobírku v zajišťuje logistická firma DPD. Při objednávce na dobírku vznikají nezávisle na hodnotě objednávky u náklady ve výši 52 Kč. Zasílání na dobírku je možné pouze pro objednávky po České republice.

4.2.

U dodávek do třetích zemí mohou vzniknout dodatečné náklady při dovozu (cla, celní poplatky a dovozní daně z obratu). Tyto náklady hradí zákazník. Další informace najdete zde, informace o dovozní dani z obratu najdete zde.

4.3.

Při objednávání jako podnikatel v rámci přeshraničních dodávek je nutné uvést platné DIČ jako součást objednávky nebo v zákaznickém účtu. Zadáním platného DIČ do příslušného pole zákazník potvrzuje, že objednávku podává jako podnikatel v rámci svého podnikání. Pokud zákazník nezadá DIČ, zadá zahraniční DIČ nebo zadá neplatné DIČ, potvrzuje tím, že objednává jako podnikatel nebo nikoli v rámci svého podnikání. V takovém případě je zákazník považován za spotřebitele. Následná změna nebo úprava není možná.

5. Platba, doručení

5.1

Platba předem

U dodávek do třetích zemí mohou vzniknout dodatečné náklady při dovozu (cla, celní poplatky a dovozní daně z obratu). Tyto náklady hradí zákazník. Další informace najdete zde, informace o dovozní dani z obratu najdete zde. Zvláštní informace pro Švýcarsko si můžete prohlédnout zde.

Převedete příslušnou částku na náš účet. Platební údaje pro převod obdržíte po provedení objednávky.Platba kreditní kartou prostřednictvím společnosti Adyen N.V. (VISA, Mastercard, Maestro).

Zpracování kreditních karet provádí společnost Adyen N.V., Simon Carmiggelstraat 6-50, 1011 DJ Amsterdam, Nizozemsko, Rejstříkový soud: Nizozemská obchodní komora, registrační číslo: 34259528. Zadáte číslo své kreditní karty, její platnost a ověřovací číslo. Tyto informace nejsou námi ukládány, ale jsou předávány přímo společnosti Adyen N.V. pomocí zabezpečeného 128bitového šifrování SSL. Vaše kreditní karta musí být registrována bankou, která ji vydala, pro ověřovací postup Verified by VISA a MasterCard SecureCode. Ověření pomocí osobního bezpečnostního kódu probíhá bezpečně mezi vámi a vaší bankou. Po přijetí objednávky je částka rezervována na vaší kreditní kartě. Kreditní karta je stržena ihned po odeslání objednávky. Tato jednoduchá a rychlá forma platby je pro vás zcela zdarma. Debetní karta / EC karta: Po zadání údajů bude částka faktury odepsána z vašeho účtu. Stejně jako platba kreditní kartou je i tento způsob platby pro vás zdarma.

Apple Pay

Platíte přímo přes svůj účet Apple. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na stránku společnosti Apple, kde můžete autorizovat platbu částky objednávky. Jakmile budeme informováni o vaší autorizaci, dojde k odeslání zásilky - v závislosti na dodací lhůtě uvedené u zboží. V závislosti na způsobu platby uloženém u Apple Pay bude z něj stržena skutečná fakturovaná částka po odečtení případných slev, dárkových poukazů apod. ihned po autorizaci nebo po uskutečnění expedice.

Dobírka

Zasílání na dobírku v České republice zajišťuje výlučně naše partnerská společnost DPD s Zufall / Gebr. Weiss. Pokud zvolíte tento způsob dopravy, zaplatíte fakturační částku včetně nákladů na dobírku doručovateli DPD nebo Zufall / Gebr. Weiss v hotovosti. Více informací o těchto nákladech najdete v bodě 4.1.

PayPal / PayPal Express

Částku faktury zaplatíte prostřednictvím online poskytovatele PayPal. Musíte zde být zaregistrovaní, popř. se nejprve zaregistrovat (s výjimkou host-objednávek přes PayPal), legitimovat vaše přístupové údaje a potvrdit nám platební příkaz. V PayPalExpress také přídavně převezmeme adresové údaje uložené na vašem PayPal účtu.

5.2

Zboží je doručováno po celé České republice poskytovatelem přepravních služeb. Zásilky do poštovních schránek nebo k uložení na poště nejsou možné. Není-li dohodnuto jinak, je dodávka uskutečňována dopravcem vyplaceně na hranu obrubníku na dodací adresu uvedenou objednatelem. Dále existuje také možnost dodání do balíkovny společnosti DPD a případně jejích partnerů. Je možné zaslat objednávku na DPD výdejní místo. Vybrat místo pro výdej zásilky je možné v posledním kroku objednávky.

5.3

Pokud jste si objednali několik položek s různými dodacími lhůtami, snažíme se o kompletní dodání. V případě významného rozdílu dodáme případně zvlášť položky, které již lze dodat. V takovém případě budou veškeré náklady na dopravu účtovány pouze jednou.

5.4

Povinnost dodávky zaniká, pokud my sami nebudeme správně a včas zásobeni a nejsme odpovědní za chybějící disponibilitu. Pokud zboží není k dispozici, budeme vás o tom okamžitě informovat a případně poskytnuté platby bezodkladně vrátíme.

5.5

Dodací lhůta může být prodloužena z důvodu omezujících stávkových opatření a výluk, jakož i dalších okolností, za které neneseme odpovědnost, zejména v případech zpoždění dodávky z důvodu vyšší moci.

5.6

U spotřebitelů přechází riziko náhodné zkázy a náhodného zhoršení prodaného zboží při zasílání předmětu koupě při předání zboží spotřebiteli nebo jím určenému příjemci. To platí bez ohledu na to, zda je zásilka pojištěna nebo nikoli. V případě osobního odběru přechází nebezpečí náhodné zkázy a náhodného zhoršení zboží jeho předáním kupujícímu. V případě zasílání předmětu koupě podnikatelům přechází riziko náhodné zkázy a náhodného zhoršení na kupujícího předáním zboží dopravci nebo osobě či instituci jinak odpovědné za doručení zásilky.

6. Právo na odstoupení od smlouvy pro spotřebitele

6.1.

Níže naleznete poučení o předpokladech a důsledcích zákonného práva na odstoupení při objednávkách zásilek. Na zákonné právo na odstoupení nemají právo podnikatelé.

Poučení o Právu na odstoupení

Podle zákona máte právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu. Nicméně náš e-shop vám nabízí 50 dní.

Lhůta pro odstoupení činí 50 dní ode dne, kdy jste vy nebo vámi uvedená třetí strana, která není dopravcem, převzali, popř. převzala zboží (a u objednávek dodávaných postupně poslední zboží).

Chcete-li uplatnit své právo na odstoupení, musíte nás (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Německo, tel: +420 228 888 280, e-mail: podpora@svetla24.cz) informovat jednoznačným oznámením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem) o vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Můžete vyplnit vzorový formulář nebo využít náš portál pro vrácení zboží. Pokud tuto možnost využijete, zašleme vám obratem (např. e-mailem) potvrzení o přijetí vašeho odstoupení. K dodržení lhůty pro odstoupení stačí zaslat sdělení týkající se uplatnění práva na odstoupení před uplynutím lhůty pro odstoupení.

Následky odstoupení od smlouvy

Pokud od smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (s výjimkou dodatečných nákladů, které vyplynou ze skutečnosti, že jste si vybrali jiný typ dodávky, než námi nabízené nepříznivější standardní dodání), a to bezodkladně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jsme obdrželi oznámení o vašem odstoupení od smlouvy. Pro tuto zpětnou úhradu používáme stejné platební prostředky, jaké jste použili v původní transakci, pokud s vámi není výslovně dohodnuto jinak; za tuto platbu vám za žádných okolností nebudou účtovány žádné poplatky. Můžeme odmítnout vrácení peněz, dokud nedostaneme zboží zpět nebo dokud neposkytnete důkaz, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.

Zboží nám (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, Německo) musíte zaslat zpět nebo předat bezodkladně a v každém případě do čtrnácti dnů ode dne, kdy nás informujete o odstoupení od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před uplynutím lhůty čtrnácti dnů. Hradíme náklady za zpětné zaslání zboží. Jakékoli znehodnocení zboží musíte uhradit pouze tehdy, je-li tato ztráta hodnoty způsobena manipulací, která není nezbytná pro kontrolu povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

6.2.Výjimky z práva na odstoupení

Existují právní výjimky z práva na zrušení (§ 312g BGB tj. německého občanského zákoníku – ustanovení zhruba odpovídá výčtu uvedenému v § 1837 občanského zákoníku ČR), přičemž si vyhrazujeme právo odvolat se vůči vám na následující zákonné ustanovení: Právo na zrušení neexistuje u smluv o dodávkách zboží, které není vyrobeno předem a pro jehož výrobu je rozhodující individuální výběr nebo určení spotřebitelem nebo které je jasně přizpůsobeno osobním potřebám spotřebitele.

6.3.Portál pro vrácení zboží

Níže je uveden „Vzorový formulář pro zrušení“ zmíněný ve výše uvedeném poučení o zrušení. Nejste povinni jej použít, nýbrž můžete formulovat své zrušení sami nebo použít náš portál pro vrácené zboží na portále pro vrácení zboží.

(Chcete-li zrušit smlouvu, vyplňte prosím tento formulář a pošlete jej zpět.) Nicméně doporučujeme využít náš portál pro vrácení zboží.


Na adresu:
Lampenwelt GmbH
Seelbüde 13
36110 Schlitz
Německo
Tel: +49 66 42 - 406 99 0
E-mail: podpoda@svetla24.cz

Tímto já / my (*) ruším(e) smlouvu uzavřenou mnou / námi (*) na nákup následujícího zboží (*) / poskytnutí následující služby (*)
Objednáno dne (*)/obdrženo dne (*)
Jméno zákazníka/spotřebitelů:
Adresa zákazníka/spotřebitelů:
Podpis spotřebitele/spotřebitelů (jen v případě tištěného oznámení):
Datum:
(*) nehodící se škrtněte

6.4

Svítidla jsou většinou snadno rozbitné a choulostivé výrobky, a proto by se s nimi mělo zacházet opatrně. Před vrácením zabalte zboží prosím co nejpečlivěji, nejlépe do originálního kartónu se všemi doplňky a všemi součástmi balení. Použijte již dodaný obalový materiál a v případě potřeby i ochranný vnější obal.

6.5

Pokud jste při objednávce získali zvýhodnění vzhledem k dosažené hodnotě objednávky nebo slevy prostřednictvím voucherů a po (částečném) zrušení se hodnota objednávky potřebná pro zvýhodnění opět sníží, bude vám doúčtována rozdílová částka vyplývající ze získaného zvýhodnění v porovnání k původní hodnotě objednávky bez tohoto zvýhodnění.

7. 50 denní záruka na vrácení peněz (dobrovolně poskytnutné právo na odstoupení)

7.1

Aniž je dotčeno vaše zákonné právo na odstoupení, poskytujeme vám dobrovolně právo na vrácení zboží do 50 dnů od jeho přijetí. S tímto právem na vrácení můžete také odstoupit od smlouvy po 14denní zákonné lhůtě pro odstoupení (viz poučení pro odstoupení v bodě 6.) tím, že nám zboží vrátíte do 50 dnů od jeho přijetí.

Lhůta začíná běžet po úplném obdržení zboží. K dodržení lhůty stačí včasné odeslání zboží nebo žádosti o jeho vrácení. Toto dobrovolně poskytnuté právo na vrácení lze uplatnit pouze zpětným zasláním zboží, ledaže zboží nemůže být odesláno jako balík. Hradíme náklady na zpětné zaslání. Využijte k tomu účelu náš portál pro vrácení zboží. Zboží, které nelze poslat jako balík, bude vyzvednuto námi pověřeným dopravcem. V takovém případě je nutné předchozí kontaktování našeho zákaznického servisu. . Zboží, které nelze poslat jako balík, bude vyzvednuto námi pověřeným dopravcem. V takovém případě je nutné předchozí kontaktování našeho zákaznického servisu.

7.2

Pokud vrátíte zboží v souladu s dobrovolně poskytnutým právem na vrácení, uhradíme vám kupní cenu. Zašlete prosím zboží pečlivě zabalené - pokud možno v originálním kartónu s veškerým příslušenstvím a všemi součástmi balení. Pokud máte jakékoli problémy s balením nebo s používáním našeho portálu pro vrácení zboží, obraťte se na náš zákaznický servis.

7.3

Předpokladem našeho dobrovolně poskytnutého práva na vrácení zboží je, že jste zboží nepoužívali nad rámec kontroly jeho povahy, vlastností a funkčnosti. Pokud jste již zboží používali nad rámec této kontroly, nemůžete již využít námi dobrovolně poskytnuté právo na vrácení. Uplatnění tohoto práva na vrácení je rovněž vyloučeno, pokud je zboží vyrobeno předem a individuální výběr nebo určení spotřebitelem je rozhodující pro jeho výrobu nebo pokud je jednoznačně přizpůsobeno osobním potřebám spotřebitele.

7.4

Vezměte prosím na vědomí, že podmínky uvedené v tomto § 7 se neuplatní v prvních 14 dnech (zákonné právo na odstoupení podle § 6 VOP) dobrovolně poskytnutého práva na vrácení, ale pouze v následujících 36 dnech.

8. Výhrada vlastnictví

Až do úplného zaplacení zůstává zboží naším vlastnictvím.

9. Záruka za vady a řízení stížností

9.1

V případě vad zboží existuje pro zákazníka zákonné právo na záruku za vady (záruka). Na námi dodané nové zboží platí pro spotřebitele zákonná záruční doba v délce trvání 2 let. Lhůta začíná běžet s odesláním zboží. Podle právních předpisů neručíme m.j. za škody:

  • způsobené neodbornou instalací (např. nedodržením mezních hodnot napájecího napětí) a/nebo neodborným používáním (např. používání výrobků bez vhodného označení „odolný vůči mořskému počasí“ v prostředí se vzduchem s velkým obsahem soli nebo používání výrobků bez odpovídající třídy ochrany IP44 a vyšší) na místech s trvale nadprůměrnou vlhkostí vzduchu a/nebo nesprávnou údržbou (např. použitím nevhodných čisticích prostředků, použitím předmětů s ostrými hranami) prodávaných produktů, v souvislosti s přirozeným a běžným opotřebením a za škody vzniklé svévolnými úpravami produktu (např. nástavby a/nebo přestavby)
  • Ve výše uvedených případech se na zboží záruka nevztahuje, pokud za škodu sami neneseme odpovědnost. Údaje o průměrné životnosti žárovek jsou průměrné hodnoty. Záruka se nevztahuje na případ, pokud žárovka dosáhne alespoň této životnosti. Záruční nároky vůči podnikatelům jsou omezeny na dobu jednoho roku od dodání v případě dodání nového zboží.

    V případě použitého zboží můžeme spotřebitelům nabídnout bezplatnou záruku a to pouze do jednoho roku od dodání zboží. Při dodání použitého zboží podnikatelům je záruka vyloučena.

    9.2

    Podnikatelé musí zjevné vady bezodkladně písemně oznámit, nejpozději však do 5 dnů od převzetí zboží. Při zjištění vad, které nejsou zjevné, platí povinnost oznámit závady okamžitě, nejpozději do 5 dnů od zjištění vady. Pro zachování práv kupujícího stačí včasné odeslání oznámení. V opačném případě se zboží považuje za schválené s ohledem na příslušnou vadu. K dodržení termínu stačí včasné odeslání. Pro obchodníky platí navíc § 377 HGB (německého obchodního zákoníku).

    9.3

    Z omezení nebo vyloučení práv ze záruky za vady podle výše uvedených ustanovení 9.1 a 9.2. jsou výslovně vyjmuty nároky na náhradu škody při usmrcení, poranění nebo škodě na zdraví osob, které vyplývají z porušení některé z povinností z naší strany, jakož i nároky na náhradu škody pro ostatní škody, které vzniknou porušením našich povinností z úmyslu nebo hrubé nedbalosti. Na výše vyjmuté nároky se vztahuje zákonná promlčecí doba 2 roky. Omezení nebo vyloučení záručních nároků jako celku se nevztahují na případ, kdy přebíráme záruku za vlastnosti zboží nebo kdy z naší strany dojde k záměrnému zamlčení vady, ve smyslu § 444 BGB (německého občanského zákoníku). Případná záruka výrobce zůstává rovněž nedotčena. Kromě toho zůstává nedotčena úprava § 478 BGB o postihu prodejců při prodeji nově vyrobeného zboží spotřebiteli. Pokud je naše odpovědnost vyloučena nebo omezena, popř. platí výše uvedené výjimky, platí to také pro osobní odpovědnost našich zaměstnanců, pracovníků, zákonných zástupců a jakýchkoli dalších osob použitých námi při plnění smlouvy.

    9.4.

    Odpovědnost za vady vychází ze zákonných ustanovení německého občanského zákoníku. V záruční době jsme povinni k bezplatnému odstranění vad v případě vad, které podléhají zákonné záruce, a sice opravou zboží nebo dodáním nové věci. Spotřebitelé jako smluvní partneři mají na výběr, zda se má v případě vady její odstranění provést opravou zboží nebo dodáním nového zboží. Za určitých předpokladů stanových zákonem jsme oprávněni odmítnout vybraný způsob odstranění vady, zejména pokud je možné pouze za nepřiměřených nákladů a druhý způsob odstranění vady je pro smluvního partnera bez výrazných nevýhod. U smluv s podnikateli je způsob odstranění vady na našem uvážení. Pokud nejsme schopni vadu opravit nebo poskytnout náhradní zboží nebo pokud dojde ke zpoždění překračující přiměřenou lhůtu z důvodů, za které jsme odpovědní, nebo pokud oprava nebo náhradní dodávka jiným způsobem selže, jste podle vaší volby oprávněni požadovat odpovídající snížení kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy.

    9.5.

    Klademe velký důraz na spokojenost zákazníků. Můžete se na nás kdykoli obrátit některým z výše uvedených způsobů kontaktu. Budeme se snažit vaši žádost co nejrychleji prověřit a poté, co obdržíme dokumenty nebo vaši stížnost, vás budeme kontaktovat. Poskytněte nám však určitý čas, protože v záručních případech je často nutné zapojit výrobce. V případě stížností nám pomůže, pokud popíšete předmět problému co nejpřesněji a v případě potřeby nám předáte kopii dokumentů objednávky nebo alespoň uvedete číslo objednávky, číslo zákazníka atd. Pokud od nás neobdržíte odpověď do 5 pracovních dnů, vzneste prosím dotaz. V ojedinělých případech mohou e-maily zůstat „viset“ ve spamových filtrech, nebo se zpráva jiným způsobem nedostane nebo omylem přehlédne.

    9.6.

    Jakékoli rozšířené záruky výrobce zakládají nároky pouze vůči nim jako poskytovatelům záruky. Zákonné nároky na záruku existující vůči nám, jako prodávajícím, zůstávají nedotčeny.

    9.7.

    V případě dotazů ohledně servisu a všech dalších žádostí se prosím obraťte na náš zákaznický servis na níže uvedených kontaktech:

    Lampenwelt GmbH
    Seelbüde 13
    36110 Schlitz
    Německo

    Telefon: 228 888 280

    E-mail: info@svetla24.cz

    10. Upozornění na ochranu osobních údajů

    Naše praxe v oblasti ochrany osobních údajů vychází ze zákonných ustanovení, zejména z německého spolkového zákona o ochraně údajů (BDSG) a zákona o telemédiích (TMG) a Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Podrobnosti o shromažďování a použití vašich osobních údajů naleznete v našich předpisech o ochraně osobních údajů, které rovněž obsahuje informace o prověření bonity, v jehož rámci se vypočítávají hodnoty pravděpodobnosti prodlení s platbou, přičemž jsou obsaženy také vaše údaje o adrese..

    11. Urovnání sporů pro spotřebitele

    Vždy se snažíme dosáhnout dohody se zákazníkem. Použijte náš servisní kontakt na adrese podpora@svetla24.cz nebo naše další uvedené možnosti kontaktování. Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (OS) s dalšími informacemi. Lze ji kontaktovat http://ec.europa.eu/consumers/odr/. na odkazu. Nejsme ochotni a nejsme povinni účastnit se postupu urovnání sporu před rozhodčím soudem pro spotřebitele.

    12. Rozhodné právo, příslušnost k řešení sporů

    12.1.

    Na všechna právní jednání nebo jiné právní vztahy s námi se vztahuje právo Spolkové republiky Německo. Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) a další mezivládní dohody se neuplatní, a to ani jakožto součást německého práva. V případě smluv za účelem, který nelze připsat profesní nebo obchodní činnosti zákazníka (smlouva se spotřebitelem), zahrnuje tato volba práva, aby spotřebiteli nebyla znemožněna poskytnutá ochrana, která vyplývá ze závazných právních ustanovení státu, ve kterém má trvalý pobyt.

    12.2.

    VV obchodním styku s obchodníky a právnickými osobami veřejného práva se naše obchodní sídlo sjednává jako místo soudu pro právní spory týkající se těchto obchodních podmínek a jednotlivých smluv uzavřených podle těchto podmínek, včetně soudních sporů ze směnek a šeků. V tomto případě jsme nicméně také oprávněni k zahájení řízen u soudu určeného podle sídla zákazníka. Případná výhradní soudní příslušnost zůstává výše uvedeným ustanoveními nedotčena.

    13. Salvátorská doložka

    Pokud by jednotlivá ustanovení těchto všeobecných obchodních podmínek neměla být zcela nebo zčásti právně účinná nebo by později ztratila svou právní účinnost, neovlivní to jinak platnost všeobecných obchodních podmínek jako celku. Neúčinná ustanovení budou nahrazena zákonnými ustanoveními. Totéž platí, pokud všeobecné obchodní podmínky vykazují nepředvídatelnou mezeru.

    Prosinec 2022

    Světla24.cz

    Přeškrtnuté ceny na Světla24.cz odpovídají doporučené ceně výrobce.
    Všechny ceny v Kč, vč. 21 % DPH a bez nákladů za dopravu

    © 2024 Lampenwelt GmbH