Jak vám můžeme pomoci?

Než nás budete kontaktovat, podívejte se na nejčastěji kladené otázky, můžete rychle najít odpověď, kterou hledáte.

Často kladené otázky

Jak mohu vrátit zakoupený produkt?

Chcete-li vrátit produkt, jednoduše klikněte na tlačítko „Portál pro vrácení“ níže. Potřebné údaje pro registraci naleznete na faktuře nebo v potvrzení vaší objednávky. Pokud je to možné, vraťte položku do původní krabice, dobře vyložené papírem nebo původním obložením, aby během cesty nedošlo k jejímu poškození. Vložte zpět poznámku do obalu. Zavřete balíček. Přilepte vytištěný zpětný štítek na obal a ujistěte se, že jsou zakryty všechny štítky z předchozí zásilky. Vyčkejte na kurýra nebo se řiďte uvedenými informacemi v e-mailu nebo na portále.

Na portál vrácení zboží
Co znamená 60 dní na vrácení zboží?

Kromě zákonného práva na odstoupení od kupní smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno, nabízíme našim zákazníkům dobrovolné prodloužení záruky vrácení zboží na následujících 46 dní. Tímto způsobem mohou naši zákazníci vrátit zboží, aniž by museli uvést důvod vrácení zboží v celkové lhůtě 60 kalendářních dnů od jeho přijetí. Více informací o záruce vrácení peněz najdete zde.

Jak dlouhá je záruka na produkt?

Na všechny produkty se vztahuje záruční doba 24 měsíců (soukromí zákazníci). Termín se začíná počítat od dodání produktu.

Kdy dostanu peníze zpět?

Jakmile zaregistrujete vrácení na našem portálu, budou peníze vráceny do 14 dnů prostřednictvím původního způsobu platby.

Jak mohu vyměnit zboží?

Jak mohu provést změnu? Přejděte na náš "Portál pro vracení zboží" s číslem objednávky a vaší e-mailovou adresou. Informace potřebné k registraci najdete na faktuře nebo v potvrzení objednávky. Po registraci obdržíte potřebné informace k bezplatnému vrácení požadovaného produktu. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Po zaregistrování vrácení můžete novou objednávku zadat přímo v našem internetovém obchodě.

Na portál vrácení zboží

Portál pro vrácení zboží

Chcete vrátit vadnou nebo poškozenou položku?

Použijte náš Portál pro vrácení zboží. Váš požadavek budeme řešit co nejrychleji.

Kontaktujte nás

Kontaktujte nás

  • Typ zákazníka
Povinné pole

Zpracování dat vyplývajících z použití kontaktního formuláře podléhá zásadám ochrany osobních údajů.

Zpracování dat vyplývajících z použití kontaktního formuláře podléhá zásadám ochrany osobních údajů..

Zákaznická linka a technická podpora

Informace o telefonické lince a e-mailu: Bohužel vám neodpovíme během státních svátků a nedělí.

Lampenwelt GmbH
Seelbüde 13
36110 Schlitz
Německo

Telefon: 228 888 280
Po - Pá: 8:00 - 17:00

E-mail: info@svetla24.cz

  • Bezplatná doprava nad 500 Kč
  • Vrácení do 60 dnů zdarma
  • Velký výběr produktů

Sleva už vám nikdy neunikne!

Newsletter světla24.cz

250 Kupón

*Lze uplatnit pouze na světla24.cz na jeden nákup a pouze jednou. Kód musí být použit při zadání objednávky. Všechny výrobky podléhají dostupnosti. Minimální hodnota nákupu je 1 800 Kč. Tento kód je platný pouze 21 dní od data obdržení e-mailu s kódem.