Vaše zákaznická podpora
Portál pro vrácení a reklamace
zboží
Pokud si přejete produkt vrátit nebo vyměnit,
použijte náš portál pro vrácení zboží.

Je to jednoduché:
- 1Zalogujte se do portálu pro reklamace a vrácení. Stačí zadat číslo objednávky a e-mailové adresy, se kterou jste objednávali. Po přihlášení se vám zobrazí všechny informace o objednávce nebo faktura. Příklad objednávky:
SDE12345678 / BK12345678 - 2Vyberte položky, které chcete vrátit nebo vyměnit a zvolte důvod. Vyberte, zda si přejete výměnu produktu nebo vrácení peněz.
- 3Zvolte počet štítků, které potřebujete. Tyto štítky poté nalepíte na váš balíček. Kliknutím na tlačítko „Odeslat“ dokončité váš požadavek na refundaci nebo vrácení zboží.
Nenašli jste odpověď?
Kontaktujte nás.
Jak mohu vrátit zboží nebo jej odstranit z mé objednávky?
Přisel vám poškozený produkt? Použijte náš portál k vrácení a reklamaci zboží, váš požadavek tak budeme moci vyřešit co nejrychleji.